جستجو کردن
Close this search box.

گسترش کسب و کار با فیلترینگ اینستاگرام

اکثر افراد دوست دارند برای رشد کسب و کار خود کاری انجام دهند، اما تعدادی هم هستند که به آینده ی کسب و کار خود نا امید شده اند و در شرایط بحرانی شبیه فیلترینگ اینستاگرام حس می کنند تمام ابزارهای تبلیغاتی کسب و کار خود را از دست داده اند.

سوالی که اغلب صاحبین کسب و کار با آن درگیر هستند این است که در این شرایط برای کار خود چه کنیم؟  تیم وارنا مارکتینگ امروز پاسخ این سوال را آماده کرده است که طبق رسالت کاری خود  و همانند گذشته در کنار کسب وکارها باشد و به پیشرفت آنها کمک نماید .  

فیلترینگ اینستاگرام

آسیب فیلترینگ ایسنتاگرام بر کسب و کارها:

زمانی که تلگرام فیلتر شد بسیار ی از افراد در واقع شغل خود را از دست دادند و خیلی از کسب و کارها نیز حتی تعطیل شدند که این وضع  یک آسیب جدی و بحرانی بود.

و همین اتفاق باعث شد بسیاری از کسب و کارها به سمت اینستاگرام که رایگان هم بود کشیده شوند و بتوانند خیلی سریع رشد کنند. اما این روزها با فیلتر شدن اینستاگرام، خطر بیخ گوش کسب وکارها است و مهم‌تر از آن مشاغلی است که به‌صورت کسب‌و‌کارهای آنلاین از این فضا کسب درآمد می کنند. از بین بردن راه‌های ارتباطی کسب‌وکارها و مشتری، یعنی خاموش کردن ناگهانی کسب و کارهایی از این دست که از این طریق برای خود منبع درآمدی دست و پا کرده‌اند.

طبق تجربه و روالی که بر سر گذشته سایر پلتفرم ها و شبکه های مجازی اتفاق افتاده است ، این را نشان می دهد که هر پلتفرمی یک نقطه آغاز و به هر دلیلی یک نقطه پایان دارد. پس اینکه ما تمام سرمایه، انرژی و سایر موارد حیاتی کسب و کار خود را برای یک پلتفرم شبیه اینستاگرام خرج کنیم کاری نسنجیده است، اما اگر با این مشکل روبرو بودیم چه کاری انجام دهیم که مانع شکست کسب و کار خود شویم؟

راهکارهای گسترش کسب و کارها با وجود فیلترینگ اینستاگرام:

ابتدا به کسب و کارهایی می پردازیم که فقط در بستر اینستاگرام فعالیت می کنند و فضای فیزیکی و سایر پلتفرم های تبلیغاتی را ندارند ، چگونه با فیلتر شدن اینستاگرام کسب درآمد کنند؟

۱- بازاریابی تلفنی

شما میتوانید با تماس تلفنی مشتری را قانع کنید که از شما خرید نماید و این روش زمانی کاربرد زیادی دارد که شما یک لیستی از مشتریان خود داشته باشید و ابتدا به سراغ آنها بروید و با پیشنهاد شگفت انگیز به آنها چرخه کسب وکار خود را راه اندازی نمایید.

۲- سایت های تبلیغاتی

با فیلتر شدن اینستاگرام افراد بیشتر وقت خود را در گوگل و جست و جو در آن صرف می کنند، پس سایت های تبلیغاتی پر بازدید مانند دیوار یا شیپور و … این فرصت را به شما می دهد که مناسب با کسب و کار خود بازاریابی و تبلیغی را انجام دهید.

۳- SMS مارکتینگ

خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید با یک پیشنهاد شگفت انگیز و شخصی سازی شده به دیگران پیامک کنید.

۴- وبسایت

وبسایت خود را راه اندازی کنید یا اگر قبلا وبسایتی زدید و فعال نیست با هزینه کم می توانید دوباره راه اندازیش کنید. شما حتی می توانید از سایت سازهایی مانند پرتال استفاده کنید.

۵- یوتیوب

شاید با خودتان بگویید که یوتیوب هم مانند اینستاگرام هم که فیلتر است، اما باید این رو در نظر داشته باشید که یوتیوب با وجود فیلتر بودن ولی بسیاری در بین افراد جا افتاده است و مخاطبین خود را دارد و بهترین مکان برای آموزش دیدن و آموزش دادن است.

۶- آپارات

آپارات هم از جمله پلتفرم های ایرانیست که بسیار پربازدید است و شما می توانید از طریق ویدیو مخاطبین جدیدی برای کسب و کار خود جذب کنید. برای رشد کسب و کارها راهکارهای بسیاری وجود دارد که در این مقاله به تعدادی از آنها اشاره شد، اما اگر به صورت اختصاصی نیاز دارید در این زمینه راهنمایی بشوید و نمیدانید که بدون اینستاگرام  دقیقا باید چه کاری را انجام دهید، شما می توانید با پشتیبان های وارنا از طریق راه های ارتباطی در تماس باشید و از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوید.