در دنیای امروز، اینستاگرام و شبکه مجازی یکی از اجزای زندگی روزمره اکثر انسان‌ها را تشکیل داده است و زندگی هر فرد نوعی به این شبکه‌ها پیوند خورده است. طوری که علاوه بر جنبه سرگرمی، جنبه تجاری هم برای برخی کسب‌وکارها ایجاد کرده است. اینستاگرام برای افرادی که از قبل صاحب شغل بوده یا قصد شروع کسب‌وکار دارند، اجازه می‌دهد بدون هزینه، شرکت یا برند خود را به دیگران معرفی و حتی گسترش دهند. تیم وارنا با سال‌ها تجربه و تیم مجرب در زمینه دیجیتال مارکتینگ شما را برای رسیدن به بهترین نتایج راهنمایی می‌کند. حتماً جهت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید . حال قصد داریم درباره راه‌های افزایش بازدید استوری در این مقاله صحبت کنیم.

راه‌های افزایش بازدید استوری در اینستاگرام

برای رسیدن به این هدف رعایت و استفاده از برخی قابلیت‌ها و امکانات اینستاگرام شما را کمک خواهد کرد.

ایمپرشن و میزان تعامل پیج را بررسی کنید

بعد از به‌اشتراک‌گذاری پست و استوری برنامه اینستاگرام اطلاعات جامعی راجع به میزان تعامل افراد، لایک، کامنت، ریچ و ایمپرشن در اختیار شما می‌گذارد. حال شاید بپرسید ریچ یا ایمپرشن چیست؟ در واقع تعداد نفراتی که مطلب شما را دیده‌اند تعداد ریچ و ایمپرشن تعداد دفعاتی است که کاربر پست یا استوری شما را بیش از یکبار می‌بیند. در واقع این اعداد و ارقام رفتار مخاطب شما را نشان می‌دهد و شما را از جذابیت مطالب پیج آگاه می‌سازد.

راه‌های افزایش بازدید استوری در اینستاگرام

فالوور غیرواقعی

عده‌ای تصور می‌کنند فالوور غیرواقعی باعث ایجاد حس اعتماد برای مخاطب می‌شود. این موضوع در نهایت باعث کاهش بازدید پیج شما خواهد شد به‌این‌علت که نسبت تعامل پیج شما به تعداد فالوور بسیار پایین بوده و الگوریتم اینستاگرام مطالب شما را بی‌محتوا تشخیص می‌دهد.

هشتگ

از هشتگ‌های مربوط به محتوایی که تولید می‌کنید حتماً استفاده کنید. استفاده از هشتگ یکی از راه‌های افزایش بازدید استوری اینستاگرام می‌باشد. فقط در انتخاب هشتگی که با موضوع کاری شما هماهنگ باشد دقت کنید.

زمان اشتراک‌گذاری پست و استوری

در اینستاگرام قابلیتی به نام Insight وجود دارد که به کمک آن می‌توانید ساعاتی که فالوور‌ شما بیشترین زمان را در اینستاگرام می‌گذرانند مشاهده کنید. این قابلیت به شما مناسب‌ترین زمان برای به‌اشتراک‌گذاری پست و استوری را نشان می‌دهد. سعی کنید از پر بازدید‌ترین ساعات در روز‌های مختلف میانگین بگیرید و استوری‌ها را در آن بازه به اشتراک بگذارید.

استفاده از استیکر‌های تعاملی

استیکر‌های تعاملی نقش مهمی در افزایش بازدید استوری شما دارند. سعی کنید هرازگاهی از استیکر‌های نظرسنجی، پرسش و پاسخ، یا استیکر دو گزینه‌ای (poll) برای افزایش بازدید استوری‌های خود استفاده کنید. انجام این کار با پرسش هر سؤالی مثلاً انتقاد و پیشنهاد راجع به پیج و غیره مخاطب را وادار به تعامل و در نهایت افزایش بازدید می‌کند.

استیکر های تعاملی اینستاگرام

استوری‌های خاص و متفاوت به اشتراک بگذارید

سعی کنید از ایده‌های خاص و متفاوت برای استوری‌های خود استفاده کنید. در صورت رعایت این نکات مخاطبی که جذب استوری شما شود و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارد علاوه بر افزایش بازدید استوری شما، حتی باعث افزایش فالوور شما هم خواهد شد. تیم وارنا با ایده‌های محتوایی جدید و خلاقانه شما را در این مسیر همراهی و راهنمایی خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای رسیدن به بهترین نتیجه از مشاوره‌های این تیم مجرب استفاده کنید.